محمد حسین مرادمند که فصل گذشته و در هفته‌های پایانی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا کرد، با گلزنی در دیدار با مس رفسنجان – پرسپولیس و ... نشان داد روی ضربات ایستگاهی بهترین بازیکن تیم به شمار می‌رود.

نکته ای که مورد اشاره مهدی تارتار در پایان بازی استقلال – ملوان بود. سرمربی تیم حریف گفت: محمد حسین مرادمند روی ضربات ایستگاهی بهترین بازیکن استقلال به شمار می‌رود و به همین دلیل برای مهار او به یکی از بازیکنان ماموریت دادیم و حالا که او این ماموریت خود را به خوبی انجام نداده است، جریمه می‌شود.

محمد حسین مرادمند از آنجایی که این روزها یکی از دو مدافع اصلی تیم استقلال به شمار می‌رود و در بازی با ملوان گلزنی خود را آغاز کرد، به نظر شانس زیادی برای دست یابی به عنوان گل زن ترین مدافع لیگ برتر دارد. او در بازی با ملوان به خوبی نشان داد درصدد حمله به این رکورد است. رکوردی که می‌تواند بار دیگر او را به تیم ملی برگرداند.

او در برهه ای به اردوی تیم ملی هم دعوت شد اما سربازی و ماجرای رفتن به تیم ملوان او را به عقب برگرداند و به همین بهانه شانس حضور درترکیب ثابت تیم ریکاردو ساپینتو را هم مدت زمان زیادی از دست داد. اما اکنون باد به پرچم محمد حسین مرادمند می‌وزد و این گل‌ها بار دیگر او را به تیم ملی خواهد برگرداند. ضمن اینکه می‌تواند عنوان بهترین مدافع گلزن را به خود اختصاص دهد.